הסוויצ' - סדנה עוצרת נשימה

להתמזג עם הים
להתחבר 
לזרום
להישאר רגועים במצבי דחק

להכפיל את זמני
עצירת הנשימה

ללמוד כיצד לשרוד כל
התרסקות או שתילה ממושכת

לגרש את
השדים שלנו

לרדת הרבה
יותר גלים בסשן

הסוויצ'

אז מה זה בעצם הסוויצ' ?

הסוויצ' הוא פרוטוקול להתנהגות נכונה ויעילה במים

מטרת הסוויצ' היא לדעת לשרוד שתילות ארוכות מתחת למים, להתנהל בחסכון של אנרגיה ולשמור אותה לגלישה ולא למאבק באיתני הטבע. כאשר אנחנו יודעים כיצד להתנהג בכל תרחיש, אנחנו מצמצמים את הפחדים שלנו אל הגודל הנכון והבריא עבורנו.

הסוויצ' הוא כלי שכל גולש חייב להכיר ולשלוט בו על מנת לעבור בלחיצת כפתור דמיונית מMODE גלישה, לMODE הרגעות, חסכון באנרגיה, וזרימה.

הגיע הזמן:

עצירת נשימה

בסדנת הסוויצ' נלמד לפתח סבילות לרמות גבוהות של CO2, ורמות נמוכות של חמצן,
ונלמד להפריד בין כאב לבין לחץ. כאשר נשיל מאיתנו את הלחץ, הכאב יפסיק להפריע לנו.

הכפלת זמני עצירת הנשימה

סמכו עלי, אני הולך להפוך אתכם לבנות ים.

עצירת נשימה בריאות מלאות

טכניקות עצירת הנשימה מעולם הצלילה החופשית מהוות את הבסיס להכרת הגוף והמיינד שלנו כאשר אנחנו עוצרים נשימה.

עצירת נשימה בריאות מרוקנות

כשאנחנו נשתלים בגל, לא תמיד נספיק למלא את הריאות ולכן עלינו להיות מתורגלים גם בעצירת נשימה בריאות מרוקנות מאוויר.

עצירת נשימה בדופק גבוה

בעולם הצלילה החופשית, אנחנו עורכים ''הכנה נשימתית'' לפני עצירת הנשימה. לעומת זאת כאשר אנחנו נופלים מהגלשן, אנחנו בדופק די גבוה. לכן הכרחי שנהיה מתורגלים בעצירת נשימה בדופק גבוה

עצירת נשימה בתנאי דחק

המימד האחרון שמתווסף הוא אובדן השליטה. אנחנו מתערבלים, נגררים ולעיתים גם נחבטים, מבלי שיש לנו שליטה באלמנטים.כאן נלמד להניח לכל מה שלא בשליטנו, ולתפוס שליטה על מה שניתן - על העצמי. רק בעצמי אני יכול לשלוט. התרגול מתבצע בבריכה, ומדמה תנאי קיצון.

ג'ו גוטמן (45)

כאשר סיימתי את לימודי הפסיכולוגיה באוניברסיטה, ידעתי שאני רוצה לגעת באנשים ולשנות להם את החיים, אבל היה לי ברור שאני מעדיף לעסוק בתשוקות שלנו במקום בצרות שלנו.

כבר למעלה מעשרים שנה שאני צולל חופשי (ללא מיכלים) וגולש. חי ונושם את הים. כשהים רגוע אני אוהב לרדת למעמקים, וכשהים עולה אני גולש. תמיד אחד עם הים.

את סדנת הסוויצ' בניתי עבור גולשים וגולשות מכל הרמות והגילאים. זו סדנה חוויתית ומאתגרת, בה לומדים כיצד באמצעות שליטה בגוף ובמיינד, ניתן לשמור על רוגע בתנאי דחק מתחת למים. המשמעות היא חסכון אדיר באנרגיה, ניקוי פחדים מיותרים, ובעיקר הרבה יותר גלים.

ואתם יודעים מה? זה עובד כמו קסם

יכולתי לדבר כאן על כך שהסוויצ' זו סדנה מצילת חיים, אבל בשורה התחתונה, סדנת הסוויצ' היא כלי שהולך לשפר כל גולש ולהעיף אותו לעבר מימוש הפוטנציאל שלו, וכמובן להעצים את רכיב ההנאה שבכל סשן וסשן.

קלי סלייטר, קאי לני ולירד המילטון עברו סדנה מסוג זה, ומשלבים אימוני סיבולת CO2 בשגרת האימונים שלהם.

הסדנה

אפשר לדבר שעות על גבי שעות על עצירת נשימה ועל טכניקות לשמירה על קור רוח בתנאי דחק. והתרגול… הוא לא נגמר אף פעם. סדנת הסוויצ' נותנת לכם את כל הכלים הללו במפגש אחד.

אני מבטיח לכם שאתם תצאו מהסדנה עם כל הידע, הכלים והמוטיבציה שצריך כדי להפוך לגולשים רגועים יותר, טובים יותר ושלמים יותר.

זה הזמן להתחבר לים.

הסדנה מתקיימת במרכז הארץ, בבריכה, בסביבה מבוקרת, וכוללת חלק תיאורטי, ואימון רטוב בבריכה כמובן.

עלות

לפרטים נוספים אודות הסדנה הקרובה ולהרשמה, מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

המלצות