סדנת חשיפה לקור לחברות ועסקים

The switch cold water exposure

להרגיל את
הגוף והמיינד לשינויים

שיפור בתחושת
המסוגלות העצמית

בניית חוסן מנטלי
והרחבת איזור הנוחות

הפחתת הסטרס הכרוני
והעלאת הפרודטקטיביות

סדנת הסוויצ' עוסקת בשימוש בקור לתרגול סטרס בריא , לטובת שיפור משמעותי בתחושת המסוגלות העצמית ובניית החוסן המנטלי שלנו. זו סדנה פרקטית שמובילה להעלאת הפרודוקטיביות שלנו ולהפחתת הסטרס הכרוני.

תרגול "סטרס בריא" ושיפור בתחושת המסוגלות העצמית

רקע – בעידן שבו אנו מתנהלים לצד הרבה חוסר ודאות ונאלצים להתמודד עם שינויים, אנחנו מוצאים את עצמנו צריכים להסתגל אל הלא מוכר. חלקנו עושים זאת באופן טוב למדי, אבל עבור רובנו השהייה הזו שלא באיזור הנוחות מולידה תסכול, ירידה במוטיבציה, במורל ולעיתים אף תסמיני דיכאון.

מסוגלות עצמית – על פי אלברט בנדורה (אולי גדול התיאורטיקנים בתחום הפסיכולוגיה החברתית) המשותף עבור אלה שמתמודדים טוב עם השינויים וחוסר הוודאות הוא תפיסת מסוגלות עצמית גבוהה.

אם ניקח לצורך העניין שני אנשים בעלי כישורים זהים לחלוטין לפתרון בעיה מסויימת, מי שתחושת המסוגלות העצמית שלו גבוהה,  יגיע להישגים טובים יותר כבר בטווח המיידי. בטווח הארוך,  בעל המסוגלות העצמית הגבוהה אף יפתח כישורים גבוהים יותר משל עמיתו שהתחיל באותה נקודת מוצא.

סטרס – הקצב אליו אנו נדרשים במירוץ החיים, והצורך לדלוור כל הזמן במקום העבודה, עלולים לייצר סטרס כרוני אשר פוגע בבריאות הפיזית והנפשית שלנו, ומקטין את התפוקה שלנו בעבודה. חשיפה מבוקרת לקור הינה חשיפה בריאה לסטרס אקוטי, והיא תשפר את עמידותנו בפני סטרס כרוני (מדע ההורמזיס – פרופ' יובל חלד).

קראו עוד

בסדנת נלמד:

הגיע הזמן שנתחיל להוביל את הסיטואציות במקום שהן ינהלו אותנו.

לצאת מאיזור הנוחות

 קור פתאומי מייצר אצלנו סטרס והצפה רגשית. המערכת הלימבית שלנו במוח, פועלת באופן שגורם לרובנו לברוח כמה שיותר מהר לאיזור הנוחות, מתוך תחושה מוטעית של סכנה, אשר תוביל לתגובת פחד, ובכך תקטין את הסיכויים שלנו לפרוץ גבולות ולהאמין ביכולת שלנו להצליח במשימות שלא נמצאות במסגרת איזור הנוחות שלנו. אנחנו נלמד לתרגל פרשנות נכונה לסיטואציה, ולהבין ששהיה מחוץ לאיזור הנוחות איננה מסוכנת, והיא אף מיטיבה!

בעקבות תרגול יומיומי שגוזל שתי דקות ביום, ואפס משאבים, נוכל לטפח את השליטה שלנו בעצמנו כשהמצב יוצא משליטה, נשפר משמעותית את תחושת המסוגלות העצמית שלנו ובעקבות כך את התוצאות אליהן נגיע. מלבד החוסן המנטלי, נרוויח המון גם בפן הפיזי.

הכלים איתם תצאו מהסדנה יהיו:

להרגיל את הגוף והמיינד לשינויים

מנחי הסדנה

את הסדנה מנחים יחד ג'ו גוטמן ויוסי אהרוני, שניהם מנחים מנוסים מאוד עם למעלה מאלף בוגרים  ברזומה

ג'ו גוטמן

בעל תואר בפסיכולוגיה וניהול, ובוגר לימודי פסיכותרפיה
בFocusing. מטפל בטראומות שמקורן בים, ובפוסט טראומה. מנחה בשנים האחרונות את סדנת הסוויצ' להתמודדות עם פחד בים ובמצבי קיצון. למעלה מאלף בוגרים לסדנה. מרצה בקורס CWT להכשרת מטפלים באמצעות חשיפה לקור. ג'ו איש ים, גולש בסערות החורף ובגלים גדולים בעולם. מתרגל שנים את היתרונות שמחכים לנו מחוץ לאיזור הנוחות.

יוסי אהרוני

בעל תואר בכלכלה, מטפל בגישת הפסיכולוגיה הרוחנית, מדריך יוגה מוסמך מטעם וינגייט, מסטר NLP ומטפל מוסמך ב EMR. מנחה ומרצה בנושא מיינדפולנס, מפתח ומעביר סדנאות חשיפה לקור
ומייסד קורס ההכשרה CWT להכשרת מטפלים באמצעות חשיפה
לקור. נחשב לאחת הדמויות המשמעותיות ביותר בתחום החשיפה לקור. יוסי איש ים, גולש גלים, פעיל סביבתי ושחיין מי קרח.

הסדנה

סדנת הסוויצ' הנה סדנה חוויתית אשר לוקחת את המשתתפים בה לטיול מחוץ לאיזור הנוחות, על מנת ללמד באופן המוחשי ביותר, כיצד להתמודד עם התגובות הרגשיות שלנו למצבי חוסר נוחות.

מפגש מרתק ועוצמתי בן ארבע שעות, בו נלמד איך לעשות את הסוויצ' המנטלי והרגשי לקראת החשיפה לקור ולהשתמש בכלי הזה ביום יום כדי להתמודד עם פחד, לחץ/סטרס כרוני, אובדן שליטה ומצבים מגוונים בעבודה ובחיים עצמם.
בשיאה של הסדנה ניכנס לאמבטיית קרח, ונלמד איך לנצח את הדחף העז לברוח לאיזור הנוחות.

 הסדנה מגיעה אליכם למשרדי החברה, או לכל יעד שתבחרו ומתאימה לקבוצות של 12-20 משתתפים

לפרטים נוספים אודות סדנת החשיפה לקור, עלויות ומועדים, מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

המלצות

הסוויצ' (the-switch) 2020 © כל הזכויות שמורות

|

משרתי ומשרתות מילואים, שימו לב!

מי ששירתו 30 ימים ומעלה במסגרת צו 8 במלחמת חרבות ברזל זכאים לסיוע במימון טיפולים רגשיים, טיפולים נפשיים וטיפול זוגי.

זה אומר שאתם יכולים להביא את בן/בת הזוג לסדנת חשיפה לקור פרטית זוגית (אמבטית קרח) ולקבל מהמדינה החזר מלא!

דילוג לתוכן